سفارش تبلیغات گوگل ادوردز (google ads) ساری
گوگل ادز Google Ads یا با نام قدیمی گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل است. تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت میباشد، جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ درآمد گوگل از تبلیغات بوده است. سرویس تبلیغات در گوگل به مشتریان این امکان را میدهد که علاوه بر آن که سایتهایشان بر حسب رتبهای که الگوریتمهای گوگل به آنها اختصاص داده است در نتایج جستجو نمایش داده میشود، بتوانند سایتهایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وبسایت آنها میکنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمتهای مختلف به نمایش بگذارند. به این ترتیب صاحبان وبسایتها میتوانند با هزینههایی به نسبت کم وبسایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید اما اگر به وبسایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید میتوانید با قدری هزینه در اولین صفحهٔ نتایج جستجو حتی اولین وبسایتی باشید که کاربر با آن مواجه میشود. باقی کار با شما و کیفیت وبسایت و خدماتتان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید.

گوگل ادوردز چیست و چه کاربردی دارد؟
زمانی که شما تبلیغات کسب و کار را شروع میکنید و میخواهید با توجه به تعداد نجومی جستجوهای کاربرانی که روزانه در Google انجام میشود سرمایهگذاری داشته باشید و به سرعت توجه لازم را برای رشد درآمد خود به دست آورید، نباید از تبلیغات کلیکی Google ads غافل شوید.
ما برای تبلیغات در کسب و کار در ساری و ارائه خدمات گوگل ادز (ادوردز) در ساری در نظر داریم که بهترین خدمات را برای توسعه و رشد آمار بازدید کنندگان وب سایت شما به ارمغان آوریم. در این مقاله بررسی خواهیم کرد چگونه تبلیغات از طریق گوگل امکان پذیر است و چه بازتابی برای رشد در کسب و کار و تبلیغات شما میگذارد؟
تبلیغات در گوگل به چه شکل است؟
همه ما میدانیم روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد تا بتوانیم آمار بازدید و شناس شدن سایت خود را بوسیله ی آنان بالا ببریم. تعیین اینکه کدام راه برای کسب و کار شما دقیقا مناسب است ممکن است کمی زمان بر و دشوار باشد.
کمپانی های مختلف تبلیغاتی همیشه به شما می گویند که در تبلیغات کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید ولی دقیقا توضیح نمیدهند که کدام روش و به چه علت از دیگر روش های تبلیغاتی بهتر است. ما در ادامه به شما خواهیم گفت:«چرا بهتر است از تبلیغات گوگل استفاده کنید» البته در نظر داشته باشید مزایای بزرگ زیادی وجود دارد و این سبک از تبلیغات طیف گسترده ای را به همراه خواهد داشت.
7 مزیت اساسی تبلیغات در گوگل:
1. دسترسی گسترده افراد به گوگل
از آنجای یکه امروزه اینترنت در دسترس همگان قرار دارد و مردم وقتی به جستجوی مطلبی هستند بلافاصه آن را در گوگل جستجو میکنند، پس وقتی میگوییم تبلیغات کلیکی گوگل موثر است اشتباه نگفته ایم. بی شک شما با سرمایه گذاری در گوگل درواقع هزینه تان را پس انداز کرده اید و به زودی با ورود سیل عظیمی از مشتریان به وب سایت شما، آن هزینه ها به شما بازخواهد گشت.
2. قابلیت هایی که امکان هدف گذاری را فراهم می کند
آن چه در گوگل جذاب است این است که ممکن است در هر ساعت از شبانه روز که شما وارد Google شوید، چیزی برای هر کسبوکار و هر مشتری بالقوه ببینید. در تبلیغات گوگل می توانید بر اساس کلیدواژه های خاصی که خودتان تعریف کرده اید و مخاطبین مرتبط و دنبال کننده با آن هدف را دارید، فعالیت داشته باشید. ولی بهتر است بر روی عبارتهای جستجو و کلید واژه های طولانی مانند «سئو سایت در ساری» به جای عبارت «سئو سایت» استفاده کنید. عبارات طولانی تر معمولاً ارزانتر هستند، و برای جلب توجه افرادی که دقیقاً به دنبال چیزی هستند که شما ارائه میدهید، ارزش آن را دارند. اغلب اوقات افرادی که رشته های طولانی و خاص کلمات کلیدی را جستجو می کنند، قصد بیشتری برای رسیدن به هدف مورد نظر دارند. و همین امر باعث می شود که افرادی را که در تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید بسیار ارزشمند باشند.
3. هدف را مهار کنید
یک تفاوت اصلی بین افرادی که با تبلیغات گوگل به آنها دسترسی پیدا می کنید و افرادی که با سایر اشکال تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید، هدف آنهاست. برای مثال، در رسانه های اجتماعی، مردم به دنبال تبلیغات نیستند. آنها به دنبال راه حلی برای مسائلی نیستند که زندگی روزمره آنها را آزار می دهد. آنها به دنبال عکس های کودک و عکس های تعطیلات و به روز رسانی های خانوادگی هستند. برخی از کارشناسان حتی تبلیغات جستجو را نوعی بازاریابی درونگرا به جای تبلیغات برونگرا میدانند، زیرا به کسی کمک میکنند که اولین قدم را برای جستجوی آن برداشته است. با استفاده از آگهی، به مشتریان بالقوه اجازه دهید به سراغ شما بیایند، سپس به آنها کمک کنید تا پاسخها را بیابند و جزو مشتریان شما شوند.
4. هر بودجه ای را روی میز بیاورید
بیشتر کلمات کلیدی که به دنبال آن ها هستید هزینه گزافی ندارند. و البته نیاز نیست شما هم بیش از آنچه می خواهید خرج و هزینه برای تبلیغات کنید. با تبلیغات در گوگل شما کنترل کاملی بر هزینه تبلیغات در گوگل دارید. جایی که میتوانید همه چیز را از حداکثر پیشنهاد در آگهی گرفته تا بودجه روزانه کمپین کنترل کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید در هر ماه هزینه کنید و بودجه را بر اساس نمودار عملکرد تنظیم کنید. هنگامی که یک تبلیغ بسیار خوب عمل می کند، می توانید هزینه تبلیغات در گوگل را برای آن افزایش دهید تا نتایج مطلوب را افزایش دهید. برای کاهش هزینه تبلیغات در تبلیغاتی که عملکرد ضعیفی دارند، برعکس عمل کنید و هزینه ای صرف کلمات کلیدی بدون بازخورد پرداخت نکنید.
5. نتایج را در قالبی قابل درک در Google Ads ببینید
خوشبختانه گوگل همه چیز را شفاف و واضح به شما نشان میدهد. یعنی تبلیغی که شما در ازای آن هزینه میکنید بلافاصله قابل نمایش و بهره برداری است و چه بهتر از این. فکر نمیکنم تبلیغات در شبکه دیگری داشته باشیم که د لحظه به شما نتیجه را نشان دهد. اطلاعات اولیه مانند کلیکها، نمایشها، بودجه کلمات کلیدی و غیره را بیابید یا با ادغام Google Analytics جزئیات بیشتری در خصوص بازدید صفحات تبلیغات سایت خود کسب کنید. این به شما امکان میدهد دقیقاً ببینید که بازدیدکنندگان در وبسایت شما چگونه رفتار میکنند – دقیقاً برای یافتن چه عبارتی کلیک کردهاند، کجا رفتهاند و چه مدت زمانی را در آنجا سپری میکنند.
6. نتایج سریعتری نسبت به سئو کسب کنید
بهینه سازی موتورهای جستجو هنوز فاکتور شماره یک رتبهبندی صفحات وب سایت های پربازدید است. پست ها و صفحاتی که در صفحه یک می بینید فقط با کلمات کلیدی که به دقت تحقیق شده اند آنجا قرار نگرفته اند، بلکه در سایتهایی هستند که در طول زمان تعداد زیادی بک لینک جمعآوری کردهاند. ممکن است سال ها طول بکشد تا بتوانید یکی از صفحات خود را در جایگاه اول برای یک عبارت جستجوی کلمه کلیدی گسترده ببینید. البته برخی از مشاغل هرگز آن را نخواهند دید.
با این حال، هنگامی که با Google شروع به کار می کنید، شانس شما برای جهش تمام نتایج ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو به طور تصاعدی افزایش می یابد و همچنین آسان تر نیز می شود. شروع به اجرای تبلیغات کنید و شانس اینکه مردم شما را در ابتدای صفحات گوگل ببینند افزایش دهید.
7. ایجاد آگاهی از برند
تقویت نام برند، شخصیت، شهرت و … را برای ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان بسیار ضروری است. هر چه بیشتر این موارد را به طور مداوم تکرار کنید، برند شما قویتر میشود و اعتماد بیشتری نسبت به مشتریان بالقوه کسب میکنید، و در نهایت اعتماد چیزی است که باعث خرید و مشتریان وفادار شما می شود. از طریق شبکه جستجوی تبلیغات، حتی اگر مشتریان بالقوه روی آن کلیک نکنند، برند شما، شعار شما، آنچه ارائه میدهید و هر چیز دیگری که از کپی و برنامههای افزودنی خود برای نمایش استفاده میکنید، میبینند.
چرا از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟
تبلیغات گوگل یکی از امکانات گوگل ادز جهت جذب ترافیک با نمایش سایت شما در رتبه های اول گوگل است که این نوع تبلیغ می تواند مشتریان را جذب وب سایت شما کند و در نتیجه آن افزایش فروش و سود را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آمد. میزان بازگشت سرمایه در تبلیغات گوگل ادز بسیار بالا و عین حال قابل اندازه گیری و عین واقعیت ملموس است. برخلاف سایر روش های تبلیغاتی که ممکن است ریسک بالایی داشته و به بودجه زیادی هم نیاز داشته باشند و اصلا مشخص هم نباشد که چه جوابی خواهید رفت، تبلیغات در گوگل با هر بودجه ای قابل اجراست و از همان دقایق ابتدایی شروع تبلیغات شما می توانید شاهد افزایش فروش خود باشید. این روش تبلیغاتی در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین استراتژی های بازاریابی در بین کسب و کارهای خدماتی و همچنین فروشگاه های اینترنتی در ایران به شمار می رود. برای دیده شدن تبلیغات خود و استفاده درست با فرایند تبلیغات در گوگل ادز با مشاورین ما در این زمینه در تماس باشید. ما می توانیم بهترین کلمات کلیدی هدف را برای شما براساس بودجه شما در نظر بگیریم و شما را برای رسیدن به هدف مورد نظر هدایت کنیم.